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Detailed analysis of particulate emissions of a multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine operating with diesel and gasoline

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Detailed analysis of particulate emissions of a multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine operating with diesel and gasoline

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García Martínez, A.; Monsalve-Serrano, J.; Villalta-Lara, D.; Fogué-Robles, Á. (2022). Detailed analysis of particulate emissions of a multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine operating with diesel and gasoline. Fuel. 330:1-17. https://doi.org/10.1016/j.fuel.2022.125578

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/194785

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Título: Detailed analysis of particulate emissions of a multi-cylinder dual-mode dual-fuel engine operating with diesel and gasoline
Autor: García Martínez, Antonio Monsalve-Serrano, Javier Villalta-Lara, David Fogué-Robles, Álvaro
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Internal combustion engines are still within the future of highway transport. Low-temperature combustion modes are prone to substitute conventional diesel combustion engines, seeking better performance and improved ...[+]
Palabras clave: Reactivity controlled compression ignition , After treatment system , Particle Numbering , Particulate Matter , EURO VI
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Fuel. (issn: 0016-2361 )
DOI: 10.1016/j.fuel.2022.125578
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.fuel.2022.125578
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AGENCIA ESTATAL DE INVESTIGACION//PDC2021-120821-I00//RECUPERACION DE ENERGIA DE GASES DE ESCAPE PARA LA OPTIMIZACION DE MOTORES DE OXI-COMBUSTION DE E-COMBUSTIBLES CON CAPTURA DE CO2 DE ALTA PUREZA/
info:eu-repo/grantAgreement/GENERALITAT VALENCIANA//GV%2F2020%2F062//POTENCIAL DEL USO DE E-FUELS EN PLANTAS PROPULSIVAS HIBRIDAS COMO VIA DE REDUCCION DE LAS EMISIONES DE CO2 DEL SECTOR TRANSPORTE/
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//GV%2F2020%2F017 /
Agradecimientos:
The authors thank ARAMCO Overseas Company and VOLVO Group Trucks Technology for supporting this research. This research work has been partially supported by Grant PDC2021-120821-I00 funded by MCIN/AEI/10.13039/501100011033 ...[+]
Tipo: Artículo

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