- -

Design of a game for children to encourage environmentally friendly thinking and recycling using Artificial Intelligence as the primary tool

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Design of a game for children to encourage environmentally friendly thinking and recycling using Artificial Intelligence as the primary tool

Show full item record

Jans, S. (2023). Design of a game for children to encourage environmentally friendly thinking and recycling using Artificial Intelligence as the primary tool. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/195478

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/195478

Files in this item

Item Metadata

Title: Design of a game for children to encourage environmentally friendly thinking and recycling using Artificial Intelligence as the primary tool
Secondary Title: Diseño de un juego para niños que fomenta el consumo responsable y el reciclaje utilizando la Inteligencia Artificial como herramienta principal
Disseny d'un joc per a xiquets que fomenta el consum responsable i el reciclatge utilitzant la Intel·ligència Artificial com a eina principal
Author: Jans, Sebastian
Director(s): Tarazona Belenguer, Nereida Armijo Tortajada, José Antonio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Read date / Event date:
2023-07-11
Issued date:
Abstract:
[EN] This work examines the impact of artificial intelligence on the design industry and demonstrates the application of various AI tools to create a determinate graphic game, both as a physical and virtual game, highlighting ...[+]


[ES] Este trabajo examina el impacto de la inteligencia artificial en la industria del diseño y demuestra la aplicación de varias herramientas de IA para crear un juego gráfico determinado, tanto físico como virtual, ...[+]
Subjects: Inteligencia artificial , Herramienta IA , Diseño gráfico , Educación , Consumo responsable , Artificial Intelligence , AI tools , Graphic design , Education , Responsible consumption
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Ingeniería del Diseño-Màster Universitari en Enginyeria del Disseny
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record