- -

Digital-Distance-Education: A Step Back?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Digital-Distance-Education: A Step Back?

Mostrar el registro completo del ítem

Bastos, S.; Silva, M.; Oliveira, HM.; Caggiano, V.; Poza-Lujan, J. (2021). Digital-Distance-Education: A Step Back?. Psychology. 58(3):2733-2740. https://doi.org/10.17762/pae.v58i3.4356

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/199442

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Digital-Distance-Education: A Step Back?
Autor: Bastos, Susana Silva, Manuel Oliveira, Helena M. Caggiano, Valeria Poza-Lujan, Jose-Luis
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In recent years, educational research has focused on implementing digitalization in education. However, the imposed practice of distance learning due to COVID 19 has shown that distance teaching still has a long path ...[+]
Palabras clave: Distance learning , Education , Educational methods , Digital platforms , Motivation , Core skills , Managing emotions
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Psychology. (issn: 0033-3077 )
DOI: 10.17762/pae.v58i3.4356
Editorial:
PSYCHOLOGY, C/O DR. CASIMIR J KOWALSKI,PO BOX 7487, S C S U, ORANGEBURG, SC, 291
Versión del editor: https://doi.org/10.17762/pae.v58i3.4356
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/FCT/6817 - DCRRNI ID/UIDB%2F05422%2F2020/PT
info:eu-repo/grantAgreement/COMISION DE LAS COMUNIDADES EUROPEA//2017-1-ES01-KA203-038589//CORE SKILLS FOR 21st CENTURY PROFESSIONALS/
Agradecimientos:
Part of this work was supported by the Erasmus+ program of the European Commission under Grant 2017-1- ES01-KA203- 038589 in the frame of the project CoSki21- Core Skills for 21th century professionals. The authors would ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem