Mostrar el registro completo del ítem
Marmol, M.; Goyal, A.; Copado-Méndez, PJ.; Panadero, J.; Juan, AA. (2021). Maximizing customers' lifetime value using limited marketing resources. Marketing Intelligence & Planning. 39(8):1058-1072. https://doi.org/10.1108/MIP-02-2021-0050
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/199506
Título: | Maximizing customers' lifetime value using limited marketing resources | |
Autor: | Marmol, Mage Goyal, Anita Copado-Méndez, Pedro Jesus Panadero, Javier | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Purpose For any given customer, his/her profitability for a business enterprise can be estimated by the so-called customer lifetime value (CLV). One specific goal for many enterprises consists in maximizing the ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.1108/MIP-02-2021-0050 | |
Código del Proyecto: |
|
|
Descripción: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|