- -

Designing for online interaction: Scaffolded and collaborative interventions in a graduate-level blended course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Designing for online interaction: Scaffolded and collaborative interventions in a graduate-level blended course

Mostrar el registro completo del ítem

Álvarez, C.; Cuesta, L. (2012). Designing for online interaction: Scaffolded and collaborative interventions in a graduate-level blended course. The EuroCALL Review. 20(1):11-18. https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16024

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/200064

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Designing for online interaction: Scaffolded and collaborative interventions in a graduate-level blended course
Autor: Álvarez, Claudia Cuesta, Liliana
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This article examines types of interaction from the perspective of intervening agents and interaction outcomes. We argue that the strategic combination of these types of interaction with certain core features (such ...[+]
Palabras clave: Online interaction , Instructional design , Course design , E-learning , Scaffolding
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2012.16024
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2012.16024
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem