Mostrar el registro completo del ítem
Olmedilla, M.; Romero, JC.; Martínez-Torres, R.; Toral, S. (2023). Applying Transformers-based NLP Models to Explore Credibility in Different Product Categories in Amazon’s online reviews. Editorial Universitat Politècnica de València. 111-112. http://hdl.handle.net/10251/201708
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201708
Título: | Applying Transformers-based NLP Models to Explore Credibility in Different Product Categories in Amazon’s online reviews | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Online reviews in the e-commerce and eWOM communities play a key role in consumers’ purchase decisions. In this regard, one concern is the growth of fake reviews, which directly targets the credibility of platforms ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2023/paper/view/16453 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|