Mostrar el registro completo del ítem
Blanco-Moreno, S.; González-Fernández, AM.; Muñoz-Gallego, PA. (2023). How can destinations get engagement on Instagram? Artificial Intelligence as a tool for photo analysis. Editorial Universitat Politècnica de València. 123-124. http://hdl.handle.net/10251/201714
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201714
Título: | How can destinations get engagement on Instagram? Artificial Intelligence as a tool for photo analysis | |
Autor: | González-Fernández, Ana M. Muñoz-Gallego, Pablo Antonio | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] What type of content should be published on Instagram to get more engagement? This article highlights the different characteristics that the images of tourists show on Instagram with the most engagement, that is likes ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2023/paper/view/16487 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|