- -

Serious game to promote socioemotional learning and mental health (emoTIC): a study protocol for randomised controlled trial

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Serious game to promote socioemotional learning and mental health (emoTIC): a study protocol for randomised controlled trial

Mostrar el registro completo del ítem

De La Barrera, U.; Postigo-Zegarra, S.; Mónaco, E.; Gil-Gómez, J.; Montoya-Castilla, I. (2021). Serious game to promote socioemotional learning and mental health (emoTIC): a study protocol for randomised controlled trial. BMJ Open. 11(12). https://doi.org/10.1136/bmjopen-2021-052491

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201736

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Serious game to promote socioemotional learning and mental health (emoTIC): a study protocol for randomised controlled trial
Autor: De la Barrera, Usue Postigo-Zegarra, Silvia Mónaco, Estefanía Gil-Gómez, José-Antonio Montoya-Castilla, Inmaculada
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Introduction The development of emotional competences may be a protective factor for mental health problems, promoting well-being at such a complex age as adolescence. Technologies may be used to carry out this ...[+]
Palabras clave: Mental health , Community child health , Child & adolescent psychiatry , Depression & mood disorders
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
BMJ Open. (eissn: 2044-6055 )
DOI: 10.1136/bmjopen-2021-052491
Editorial:
BMJ
Versión del editor: https://doi.org/10.1136/bmjopen-2021-052491
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2013-2016/PSI2017-84005-R/ES/INTERVENCION SOCIO-EMOCIONAL APOYADA EN TICS: DESARROLLO DE LA RESPONSABILIDAD Y EL BIENESTAR EN LA COMUNIDAD EDUCATIVA/
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//ACIF%2F2018%2F033/
Agradecimientos:
This research was supported by grants from the Spanish Ministry of Science, Innovation and Universities (PSI2017-84005-R), the State Agency of Research and the European Regional Development Fund (FEDER) from the European ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem