Mostrar el registro completo del ítem
Palomino, A.; Gibert, K. (2023). Finding patterns from a user-centric perspective using knowledge discovery methods. Editorial Universitat Politècnica de València. 307-317. https://doi.org/10.4995/CARMA2023.2023.16041
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201765
Título: | Finding patterns from a user-centric perspective using knowledge discovery methods | |
Autor: | Palomino, Arturo Gibert, Karina | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Chained advertisement involves breaking down a marketing campaign message into multiple banners that are shown to a user in a specific sequence in order to create a less intrusive and more effective campaign. The ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2023/paper/view/16041 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|