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Solo Consumption – A machine learning approach

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Solo Consumption – A machine learning approach

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Manthiou, A.; Luong, VH.; Klaus, P. (2023). Solo Consumption – A machine learning approach. Editorial Universitat Politècnica de València. 231-234. https://doi.org/10.4995/CARMA2023.2023.16508

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201798

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Metadatos del ítem

Título: Solo Consumption – A machine learning approach
Autor: Manthiou, Aikaterini Luong, Van Ha Klaus, Phil
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study aims at conceptualizing the solo tourism consumption journey. We use a semisupervised machine learning approach and analyze more than 27,000 tweets. The seed sets extraction, seed and topic confidence and ...[+]
Palabras clave: Solo tourism , Semi-supervised Latent Dirichlet Allocation (LDA) , Machine learning approach , Tweets
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960869
Fuente:
5th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA 2023).
DOI: 10.4995/CARMA2023.2023.16508
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2023/paper/view/16508
Título del congreso: CARMA 2023 - 5th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics
Lugar del congreso: Sevilla, España
Fecha congreso: Junio 28-30, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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