Mostrar el registro completo del ítem
Miracula, V.; Celardi, E. (2023). The Role of Twitter and Google Trends in Identifying the Perception of Russia-Ukraine Wars. Editorial Universitat Politècnica de València. 71-80. https://doi.org/10.4995/CARMA2023.2023.16206
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201800
Título: | The Role of Twitter and Google Trends in Identifying the Perception of Russia-Ukraine Wars | |
Autor: | Celardi, Elvira | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The COVID-19 pandemic has not only changed the social reality we were used
to but also confirmed how data is one of the most valuable resources. We
examine the search volume of Google Trends to understand the ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2023/paper/view/16206 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|