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The Effect of Green Certificates on the Purchasing Decisions of Online Customers in Green Hotels: A Case Study from Saudi Arabia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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The Effect of Green Certificates on the Purchasing Decisions of Online Customers in Green Hotels: A Case Study from Saudi Arabia

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Qubbaj, AI.; Peiró Signes, A.; Najjar, M. (2023). The Effect of Green Certificates on the Purchasing Decisions of Online Customers in Green Hotels: A Case Study from Saudi Arabia. Sustainability. 15(7):1-15. https://doi.org/10.3390/su15075892

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/201837

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Título: The Effect of Green Certificates on the Purchasing Decisions of Online Customers in Green Hotels: A Case Study from Saudi Arabia
Autor: Qubbaj, Abdullah Isam Peiró Signes, Angel Najjar, Mohammad
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Customers are becoming more concerned about the use of green practices in the hotel industry. Managers are therefore starting to recognise the significance of green practices for clients' purchasing decisions and ...[+]
Palabras clave: Green certificates , Green hotels , Sustainability , Hospitality , Tourism
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Sustainability. (eissn: 2071-1050 )
DOI: 10.3390/su15075892
Editorial:
MDPI AG
Versión del editor: https://doi.org/10.3390/su15075892
Agradecimientos:
This research was supported by two conference grants from Christian Heritage College.
Tipo: Artículo

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