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Some Experiences On Developing And Evaluating Transversal Competences In Higher Education

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Some Experiences On Developing And Evaluating Transversal Competences In Higher Education

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Seguí Gil, L.; Galiana Martínez, M. (2018). Some Experiences On Developing And Evaluating Transversal Competences In Higher Education. IATED. 7090-7098. https://doi.org/10.21125/inted.2018.1657

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202483

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Metadatos del ítem

Título: Some Experiences On Developing And Evaluating Transversal Competences In Higher Education
Autor: Seguí Gil, Lucía Galiana Martínez, Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Bologna process has driven a student-centered learning which has affected the whole learning/teaching process, with teachers and students both participating a process of cooperative learning in order to develop ...[+]
Palabras clave: Generic competences , Transversal competences , Key competences , Assessment , Evaluation , Life-long learning , Higher education experiences
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-697-9480-7
Fuente:
INTED2018 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2018.1657
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://library.iated.org/view/SEGUI2018SOM?re=downloadnotallowed
Título del congreso: 12th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2018)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 05-07,2018
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

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