Mostrar el registro completo del ítem
Mauricio, CA.; Davila-Gálvez, S.; Vasquez, ÓC. (2023). When a test-taking strategy is better? An approach from the paradigm of scheduling under explorable uncertainty. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 657-664. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16371
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202627
Título: | When a test-taking strategy is better? An approach from the paradigm of scheduling under explorable uncertainty | |
Autor: | Mauricio, Cristóbal Alfredo Davila-Gálvez, Sebastián Vasquez, Óscar Carlos | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In this article, we adopt the paradigm of scheduling under explorable uncertainty to explore test-taking strategies to solve standardized tests in terms of maximizing the correct questions answered. From this approach, ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16371 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|