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A combustion phasing control-oriented model applied to an RCCI engine

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A combustion phasing control-oriented model applied to an RCCI engine

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Guardiola, C.; Pla Moreno, B.; Bares-Moreno, P.; Barbier, ARS. (2018). A combustion phasing control-oriented model applied to an RCCI engine. Elsevier. 119-124. https://doi.org/10.1016/j.ifacol.2018.10.022

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/202928

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Metadatos del ítem

Título: A combustion phasing control-oriented model applied to an RCCI engine
Autor: Guardiola, Carlos Pla Moreno, Benjamín Bares-Moreno, Pau Barbier, Alvin Richard Sebastien
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Low temperature combustions such as Reactivity Controlled Compression Ignition (RCCI) have been shown to be a promising way to reduce pollutants at the exhaust, i.e. NOx and soot emissions, and increase the thermal ...[+]
Palabras clave: Reactivity controlled compression ignition , Control-oriented model , Modified knock integral model
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
IFAC Papers Online. (issn: 2405-8963 )
DOI: 10.1016/j.ifacol.2018.10.022
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.ifacol.2018.10.022
Título del congreso: IFAC Conference on Engine and Powertrain Control, Simulation and Modeling (E-COSM 2018)
Lugar del congreso: Changchun, China
Fecha congreso: Septiembre 20-22,2018
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI//TRA2016-78717-R//ESTRATEGIAS DE CONTROL BASADAS EN LA INFORMACIÓN CONTEXTUAL DEL VEHÍCULO PARA LA REDUCCIÓN DEL CONSUMO DE COMBUSTIBLE Y LAS EMISIONES EN CONDICIONES REALES DE CONDUCCIÓN/
Agradecimientos:
The authors acknowledge the support of Spanish Ministerio de Economia, Industria y Competitividad through project TRA2016-78717-R.
Tipo: Comunicación en congreso Artículo

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