- -

Learning Analytics Dashboard to Support Instructors: A Literature Review

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Learning Analytics Dashboard to Support Instructors: A Literature Review

Mostrar el registro completo del ítem

Padakanti, D.; Moraes, M. (2023). Learning Analytics Dashboard to Support Instructors: A Literature Review. En 9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23). Editorial Universitat Politècnica de València. 525-532. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16119

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203016

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Learning Analytics Dashboard to Support Instructors: A Literature Review
Autor: Padakanti, Dhatri Moraes, Marcia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose of this study is to conduct an evaluation of the literature on learning analytics dashboards in order to address the following research questions: "How do instructors use learning analytics dashboards to ...[+]
Palabras clave: Learning analytics , Learning analytics dashboard , Learning management system , Higher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16119
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16119
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem