- -

Operationalizing Defining from a Cognitive Discourse Perspective for Learners' Use

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Operationalizing Defining from a Cognitive Discourse Perspective for Learners' Use

Mostrar el registro completo del ítem

Nashaat-Sobhy, N. (2019). Operationalizing Defining from a Cognitive Discourse Perspective for Learners' Use. En Knowledge Mobilization in TESOL: connecting Research and Practice. BRILL. 94-112. http://hdl.handle.net/10251/203990

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/203990

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Operationalizing Defining from a Cognitive Discourse Perspective for Learners' Use
Autor: Nashaat-Sobhy, Nashwa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
Dalton Puffer's (2016) construct of cognitive discourse functions invites TESOL and CLIL (Content and Language Integrated Learning) educators to make ¿the process of thought available for learning¿ and to enable students ...[+]
Palabras clave: Cognitive Discourse Functions (CDFs) , English as a Medium of Instruction , TESOL
Derechos de uso: Cerrado
ISBN: 9789004392472
Fuente:
Knowledge Mobilization in TESOL: connecting Research and Practice..
Editorial:
BRILL
Tipo: Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem