Mostrar el registro completo del ítem
Schönberger, M. (2023). ChatGPT in Higher Education: The Good, The Bad, and The University. Editorial Universitat Politècnica de València. 331-338. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16174
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/204202
Título: | ChatGPT in Higher Education: The Good, The Bad, and The University | |
Autor: | Schönberger, Marius | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This research examines the opportunities and risks of artificial intelligence (AI) in the context of higher education, using ChatGPT as an example. The hype around AI tools in education has led to a skeptical attitude ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16174 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|