- -

Market segmentation and consumer motivations in protected natural parks: A study from Spain

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Market segmentation and consumer motivations in protected natural parks: A study from Spain

Mostrar el registro completo del ítem

Carvache-Franco, M.; Carrascosa López, C.; Carvache-Franco, W. (2024). Market segmentation and consumer motivations in protected natural parks: A study from Spain. PLoS ONE. 19(1). https://doi.org/10.1371/journal.pone.0296199

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/204320

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Market segmentation and consumer motivations in protected natural parks: A study from Spain
Autor: Carvache-Franco, Mauricio Carrascosa López, Conrado Carvache-Franco, Wilmer
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] There has been an increase in the interest of tourists in the environment and enjoying it in recent years. This research aims to: a) Identify the motivational dimensions in the protected natural parks and b) Analyze ...[+]
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
PLoS ONE. (issn: 1932-6203 )
DOI: 10.1371/journal.pone.0296199
Editorial:
Public Library of Science
Versión del editor: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0296199
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem