- -

L2 virtual exchanges and laboratory experiments in engineering education: new horizons for sustainable, transversal and linguistic development

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

L2 virtual exchanges and laboratory experiments in engineering education: new horizons for sustainable, transversal and linguistic development

Mostrar el registro completo del ítem

Polyakova, O.; Klyatskina, E. (2024). L2 virtual exchanges and laboratory experiments in engineering education: new horizons for sustainable, transversal and linguistic development. IATED. 959-964. https://doi.org/10.21125/inted.2024.0315

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/204750

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: L2 virtual exchanges and laboratory experiments in engineering education: new horizons for sustainable, transversal and linguistic development
Autor: Polyakova, Oksana Klyatskina, Elizaveta
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The progress of meaningful learning within virtual environments that prioritise sustainability, capacity building and interculturality has been a challenge despite extensive research efforts. Engineering and foreign ...[+]
Palabras clave: Virtual exchange , Sustainability , Transversal competences , Second language acquisition , Technical students , Engineering education
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-09-59215-9
Fuente:
INTED2024 Proceedings. (issn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2024.0315
Editorial:
IATED
Versión del editor: https://doi.org/10.21125/inted.2024.0315
Título del congreso: 18th International Technology, Education and Development Conference (INTED2024)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 04-06,2024
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F23-24%2F380/
Agradecimientos:
This project has been completed with the support of the Institute of Education Sciences of the Universitat Politècnica de València under the Didactic Innovation Programme PIME/23-24/380 "SostenibleEdu".
Tipo: Comunicación en congreso Artículo Capítulo de libro

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem