- -

Intercultural interaction modulating implicit attitudes towards disability and cultural competence in higher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Intercultural interaction modulating implicit attitudes towards disability and cultural competence in higher education

Mostrar el registro completo del ítem

Li, Z.; Valerievna, L. (2023). Intercultural interaction modulating implicit attitudes towards disability and cultural competence in higher education. Editorial Universitat Politècnica de València. 107-112. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16144

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205524

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Intercultural interaction modulating implicit attitudes towards disability and cultural competence in higher education
Autor: Li, Zijun Valerievna, Ludmila
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] People with disabilities (PWD) are increasingly recognized as one of the most overlooked potentials in the labor market. More and more disability inclusion strategies appear and evolve in the workplaces. Nevertheless, ...[+]
Palabras clave: Implicit attitudes , People with disability , Intercultural interaction , Cultural competence , Higher education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16144
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16144
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem