- -

Deep Learning: a Study on Marine Renewable Energy and Sustainability Education in an Irish Context

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Deep Learning: a Study on Marine Renewable Energy and Sustainability Education in an Irish Context

Mostrar el registro completo del ítem

Logue, P.; Nash, R.; Walsh, M.; Faney, M.; Ó Donnghaile, D. (2023). Deep Learning: a Study on Marine Renewable Energy and Sustainability Education in an Irish Context. Editorial Universitat Politècnica de València. 1047-1054. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16150

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205532

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Deep Learning: a Study on Marine Renewable Energy and Sustainability Education in an Irish Context
Autor: Logue, Pauline Nash, Roisin Walsh, Michael Faney, Michael Ó Donnghaile, Dearcán
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In 2020-2022 a select group of Irish educators, marine renewable energy proponents and sustainability stakeholders entered into dialogue with a view to enhancing post-primary educational resources. The paucity of ...[+]
Palabras clave: Global citizenship , Marine renewable energy , Sustainability education , Transition year programme
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16150
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16150
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem