Mostrar el registro completo del ítem
Logue, P.; Nash, R.; Walsh, M.; Faney, M.; Ó Donnghaile, D. (2023). Deep Learning: a Study on Marine Renewable Energy and Sustainability Education in an Irish Context. Editorial Universitat Politècnica de València. 1047-1054. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16150
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205532
Título: | Deep Learning: a Study on Marine Renewable Energy and Sustainability Education in an Irish Context | |
Autor: | Nash, Roisin Walsh, Michael Faney, Michael Ó Donnghaile, Dearcán | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] In 2020-2022 a select group of Irish educators, marine renewable energy proponents and sustainability stakeholders entered into dialogue with a view to enhancing post-primary educational resources. The paucity of ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16150 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|