- -

Special Needs Pre-Service Teachers Digital Competencies: An Exploratory Study at the University of Foggia

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Special Needs Pre-Service Teachers Digital Competencies: An Exploratory Study at the University of Foggia

Mostrar el registro completo del ítem

Guarini, P.; Peconio, G. (2023). Special Needs Pre-Service Teachers Digital Competencies: An Exploratory Study at the University of Foggia. Editorial Universitat Politècnica de València. 75-82. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16237

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/205543

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Special Needs Pre-Service Teachers Digital Competencies: An Exploratory Study at the University of Foggia
Autor: Guarini, Piergiorgio Peconio, Guendalina
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In Italy, K-12 teachers and school institutions’ digital comptencies were under the average in the OECD Countries (Talis Survey, 2018), and they struggled during the lockdowns due to the Covid-19 pandemic, which has ...[+]
Palabras clave: Digital competencies , Pre-service teachers , DigComp 2.2 , Teaching methodology
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
Fuente:
9th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'23).
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16237
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16237
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem