Mostrar el registro completo del ítem
Kaplan-Rakowski, R.; Ye, Y. (2024). Listening tasks in virtual reality: A pilot study. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16960
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206539
Título: | Listening tasks in virtual reality: A pilot study | |
Autor: | Kaplan-Rakowski, Regina Ye, Yongluan | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Listening comprehension is a crucial skill in Foreign Language (FL) learning, yet many FL learners encounter challenges in this area, leading to frustration and discouragement. To address the issue, this pilot study ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16960 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|