- -

Teacher training perspectives for virtual exchange: Initial actions from the E-LIVE European project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Teacher training perspectives for virtual exchange: Initial actions from the E-LIVE European project

Mostrar el registro completo del ítem

Wigham, C.; Jauregi-Ondarra, K. (2024). Teacher training perspectives for virtual exchange: Initial actions from the E-LIVE European project. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16969

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206546

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Teacher training perspectives for virtual exchange: Initial actions from the E-LIVE European project
Autor: Wigham, Ciara Jauregi-Ondarra, Kristi
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The E-LIVE project (Engaging Languages in Intercultural Virtual Exchange) is a three-year project funded by Erasmus+ Cooperation partnerships in school education (KA220-SCH). In this short paper, we report on two of ...[+]
Palabras clave: Virtual exchange , School education , Teacher training , European projects , Needs analysis
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16969
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16969
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem