Mostrar el registro completo del ítem
Richer, S.; Cardoso, W. (2024). Beyond the walls of classrooms: Exploring the pedagogical effectiveness of Text-To-Speech-based Shadowing (TTS-S) on the development of Mandarin tones. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16979
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206561
Título: | Beyond the walls of classrooms: Exploring the pedagogical effectiveness of Text-To-Speech-based Shadowing (TTS-S) on the development of Mandarin tones | |
Autor: | ||
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This study examines the pedagogical effectiveness of using Text-To-Speech synthesis (TTS) combined with Shadowing (TTS-S) for self-regulated learning of Mandarin tones 1 and 4. The aim is to determine the probability ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16979 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|