Mostrar el registro completo del ítem
Tseng, Y.; Chang, L. (2012). A pilot study of data-driven learning approach in teaching Chinese vocabulary. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16972
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206569
Título: | A pilot study of data-driven learning approach in teaching Chinese vocabulary | |
Autor: | Tseng, Yuting | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The Data-Driven Learning (DDL) approach advocates a shift from passive knowledge recipients to active researchers among learners. This is achieved by utilizing abundant and context-rich target language inputs in a ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16972 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|