- -

How do virtual reality lessons affect EFL learners’ perceptions of speaking English?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

How do virtual reality lessons affect EFL learners’ perceptions of speaking English?

Mostrar el registro completo del ítem

Satake, Y.; Yamamoto, S.; Obari, H. (2024). How do virtual reality lessons affect EFL learners’ perceptions of speaking English?. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16968

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206578

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: How do virtual reality lessons affect EFL learners’ perceptions of speaking English?
Autor: Satake, Yoshiho Yamamoto, Shinji Obari, Hiroyuki
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study investigates the effects of fully immersive Virtual Reality (VR) lessons on Japanese English learners' perceptions of speaking English. Seven undergraduate students volunteered for one-hour interviews after ...[+]
Palabras clave: Virtual Reality (VR) , English language learning , Foreign language anxiety , Avatar
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16968
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16968
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem