Mostrar el registro completo del ítem
Satake, Y.; Yamamoto, S.; Obari, H. (2024). How do virtual reality lessons affect EFL learners’ perceptions of speaking English?. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16968
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206578
Título: | How do virtual reality lessons affect EFL learners’ perceptions of speaking English? | |
Autor: | Yamamoto, Shinji Obari, Hiroyuki | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This study investigates the effects of fully immersive Virtual Reality (VR) lessons on Japanese English learners' perceptions of speaking English. Seven undergraduate students volunteered for one-hour interviews after ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16968 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|