- -

Assessing Google Translate ASR for feedback on L2 pronunciation errors in unpredictable sentence contexts

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Assessing Google Translate ASR for feedback on L2 pronunciation errors in unpredictable sentence contexts

Mostrar el registro completo del ítem

John, P.; Johnson, C.; Cardoso, W. (2024). Assessing Google Translate ASR for feedback on L2 pronunciation errors in unpredictable sentence contexts. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/EuroCALL2023.2023.16987

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206596

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Assessing Google Translate ASR for feedback on L2 pronunciation errors in unpredictable sentence contexts
Autor: John, Paul Johnson, Carol Cardoso, Walcir
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Following previous research into predictable sentence contexts, this study assesses the pronunciation feedback provided by Google Translate’s (GT) Automatic Speech Recognition (ASR) in unpredictable contexts. We ...[+]
Palabras clave: Automatic speech recognition , Google Translate , L2 pronunciation , Corrective vs confirmative feedback , Predictable vs unpredictable contexts , Gender bias
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413961316
Fuente:
EuroCALL 2023. CALL for all Languages - Short Papers.
DOI: 10.4995/EuroCALL2023.2023.16987
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/EuroCALL/EuroCALL2023/paper/view/16987
Título del congreso: EuroCALL 2023: CALL for all Languages
Lugar del congreso: Reykjavik, Islandia
Fecha congreso: Agosto 15-18, 2023
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/SSHR//430-2022-00512
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem