- -

Invisible Intersections: Cultural and Disciplinary Diversity Among Faculty in the International Classroom

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Invisible Intersections: Cultural and Disciplinary Diversity Among Faculty in the International Classroom

Mostrar el registro completo del ítem

Kustritz, A.; Hacopian, A. (2024). Invisible Intersections: Cultural and Disciplinary Diversity Among Faculty in the International Classroom. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17260

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206827

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Invisible Intersections: Cultural and Disciplinary Diversity Among Faculty in the International Classroom
Autor: Kustritz, Anne Hacopian, Anastasia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Scholarly literature on the international classroom frequently emphasizes the importance of making implicit beliefs and norms explicit in order to equalize all students’ ability to succeed. However, faculty members ...[+]
Palabras clave: International classroom , Faculty , Diversity , Interdisciplinarity
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17260
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17260
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem