- -

Connecting Hand and Mind: Fostering student creativity and confidence through makerspace projects

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Connecting Hand and Mind: Fostering student creativity and confidence through makerspace projects

Mostrar el registro completo del ítem

Sakkal, A.; Harlan, E. (2024). Connecting Hand and Mind: Fostering student creativity and confidence through makerspace projects. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17359

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206909

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Connecting Hand and Mind: Fostering student creativity and confidence through makerspace projects
Autor: Sakkal, Ali Harlan, Elizabeth
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study explored the experiences of undergraduate students enrolled in an interdisciplinary humanities course conducted in a university makerspace. Foundational topics of learning psychology and design of learning ...[+]
Palabras clave: Makerspaces , Experiential education , Student agency , Hands-on learning , Undergraduate education , Collaborative learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17359
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17359
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem