Mostrar el registro completo del ítem
Bernardi, G.; Brunetto, D.; Turconi, G. (2024). The secondary-tertiary transition in mathematics: insight through personal journals in a math class. Editorial Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17200
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206949
Título: | The secondary-tertiary transition in mathematics: insight through personal journals in a math class | |
Autor: | Bernardi, Giulia Turconi, Gaia | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This study delves into the transition from secondary to tertiary mathematics education, a pivotal moment impacting cognitive, social, and cultural domains. Through personal journal analysis and using the theoretical ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17200 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|