- -

Strategies for Inclusive Learning: A Marketing Faculty's Journey with Students with Intellectual and Developmental Disabilities

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Strategies for Inclusive Learning: A Marketing Faculty's Journey with Students with Intellectual and Developmental Disabilities

Mostrar el registro completo del ítem

Estima, A.; Carvalho, AC. (2024). Strategies for Inclusive Learning: A Marketing Faculty's Journey with Students with Intellectual and Developmental Disabilities. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17100

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/206970

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Strategies for Inclusive Learning: A Marketing Faculty's Journey with Students with Intellectual and Developmental Disabilities
Autor: Estima, Ana Carvalho, Ana Carolina
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Multidisciplinary Individual Study Program (MISP), initiated in 2021 at the University of Aveiro, provides inclusive opportunities for individuals with Intellectual and Developmental Disabilities (IDD) in Higher ...[+]
Palabras clave: Teaching experiences , Intellectual and developmental disabilities , Inclusive education , Inclusion , Higher education , Marketing education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17100
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17100
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem