- -

Enhancing Language Self-Efficacy of EFL University Students through Experiential Learning: A Study of the Learning League Project

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Enhancing Language Self-Efficacy of EFL University Students through Experiential Learning: A Study of the Learning League Project

Mostrar el registro completo del ítem

Han Ho, F.; Wong, N.; Li, AWC.; Lau, L. (2023). Enhancing Language Self-Efficacy of EFL University Students through Experiential Learning: A Study of the Learning League Project. Editorial Universitat Politècnica de València. 1089-1096. https://doi.org/10.4995/HEAd23.2023.16219

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207051

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Enhancing Language Self-Efficacy of EFL University Students through Experiential Learning: A Study of the Learning League Project
Autor: Han Ho, Fiona Wong, Nick Li, Angie Wing Chi Lau, Lo
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Learning League project aims to study the improvement of language self-efficacy among English as a foreign language (EFL) university students after delivery English language classes to secondary school students ...[+]
Palabras clave: Experiential learning , English proficiency , Language self-efficacy , Tertiary education , Gamification , Blended learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413960852
DOI: 10.4995/HEAd23.2023.16219
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd23/paper/view/16219
Título del congreso: Ninth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, España
Fecha congreso: Junio 19-22, 2023
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem