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Effectiveness of digital marketing and its value in new ventures

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Effectiveness of digital marketing and its value in new ventures

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Tarazona-Montoya, R.; Devece Carañana, CA.; Llopis-Albert, C.; García-Agreda, S. (2024). Effectiveness of digital marketing and its value in new ventures. International Entrepreneurship and Management Journal. https://doi.org/10.1007/s11365-024-00959-5

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207444

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Metadatos del ítem

Título: Effectiveness of digital marketing and its value in new ventures
Autor: Tarazona-Montoya, Raul Devece Carañana, Carlos Alberto Llopis-Albert, Carlos García-Agreda, Sergio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper analyzes the effect of digital marketing and cluster membership on the entrepreneurship and performance of dental clinics in Colombia. The use of different digital marketing tools in dental clinics is ...[+]
Palabras clave: Clusters , Entrepreneurship , Digital marketing , Dental health , Organizational performance
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
International Entrepreneurship and Management Journal. (issn: 1554-7191 )
DOI: 10.1007/s11365-024-00959-5
Editorial:
Springer-Verlag
Versión del editor: https://doi.org/10.1007/s11365-024-00959-5
Agradecimientos:
Open Access funding provided thanks to the CRUE-CSIC agreement with Springer Nature.
Tipo: Artículo

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