Mostrar el registro completo del ítem
Rodríguez-García, M.; González-Romero, I.; Ortiz Bas, Á.; Prado-Prado, JC. (2024). E-fulfillment cost management in omnichannel retailing: An exploratory study. Computers in Industry. 159. https://doi.org/10.1016/j.compind.2024.104094
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207588
Título: | E-fulfillment cost management in omnichannel retailing: An exploratory study | |
Autor: | Rodríguez-García, Miguel González-Romero, Iria Prado-Prado, José Carlos | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The purpose of this study is twofold: investigating how omnichannel (OC) retailers manage e -fulfillment costs and establishing how these costs relate to the evolution of OC retailers ' e -fulfillment strategies. ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Cerrado | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://doi.org/10.1016/j.compind.2024.104094 | |
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|