- -

E-fulfillment cost management in omnichannel retailing: An exploratory study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

E-fulfillment cost management in omnichannel retailing: An exploratory study

Mostrar el registro completo del ítem

Rodríguez-García, M.; González-Romero, I.; Ortiz Bas, Á.; Prado-Prado, JC. (2024). E-fulfillment cost management in omnichannel retailing: An exploratory study. Computers in Industry. 159. https://doi.org/10.1016/j.compind.2024.104094

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207588

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: E-fulfillment cost management in omnichannel retailing: An exploratory study
Autor: Rodríguez-García, Miguel González-Romero, Iria Ortiz Bas, Ángel Prado-Prado, José Carlos
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose of this study is twofold: investigating how omnichannel (OC) retailers manage e -fulfillment costs and establishing how these costs relate to the evolution of OC retailers ' e -fulfillment strategies. ...[+]
Palabras clave: Omnichannel retailing , E -fulfillment strategy , Distribution network , Cost management , E-fulfillment costs
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Computers in Industry. (issn: 0166-3615 )
DOI: 10.1016/j.compind.2024.104094
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.compind.2024.104094
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/Xunta de Galicia//ED481A-2017%2F240/
Agradecimientos:
This work was supported by the Aid Program for PhD Studies of the Ministry of Culture, Education, and University Planning of the Galician Government under Grant number: ED481A-2017/240.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem