- -

A human-centred design approach to student success in a first-year high impact module

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A human-centred design approach to student success in a first-year high impact module

Mostrar el registro completo del ítem

Human-Vogel, S.; Du Plessis, A. (2024). A human-centred design approach to student success in a first-year high impact module. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17198

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207909

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A human-centred design approach to student success in a first-year high impact module
Autor: Human-Vogel, Salome du Plessis, Annelize
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The success of students in the first year is an important concern for higher education institutions globally. Although much is known about the factors that impact on student success, not many authors have considered ...[+]
Palabras clave: Human-centred design , Design thinking , Student-centred learning , UX design , Commitment , Mentoring
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17198
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17198
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem