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Using gamification to promote financial literacy and consumer education among future generations.

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Using gamification to promote financial literacy and consumer education among future generations.

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Estima, A.; Peguinho, C. (2024). Using gamification to promote financial literacy and consumer education among future generations. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-7. https://doi.org/10.4995/HEAd24.2024.17353

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/207916

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Metadatos del ítem

Título: Using gamification to promote financial literacy and consumer education among future generations.
Autor: Estima, Ana Peguinho, Cristina
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper presents the development and implementation of a gamification initiative aimed at promoting financial literacy and consumer education among basic and secondary school students. Designed to engage students ...[+]
Palabras clave: Financial Literacy , Consumer Education , Gamification , Financial Games , Game-based Learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
ISBN: 9788413962009
Fuente:
10th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’24).
DOI: 10.4995/HEAd24.2024.17353
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAd24/paper/view/17353
Título del congreso: Tenth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, España
Fecha congreso: Junio 18-21, 2024
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

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