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Impact of Cylinder-to-Cylinder Dispersion of Exhaust Gas Recirculation on the Three-Way Catalyst Performance and Tailpipe Emissions of Spark-Ignition Engines

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Impact of Cylinder-to-Cylinder Dispersion of Exhaust Gas Recirculation on the Three-Way Catalyst Performance and Tailpipe Emissions of Spark-Ignition Engines

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Piqueras, P.; De La Morena, J.; Sanchis, EJ.; Conde, C. (2024). Impact of Cylinder-to-Cylinder Dispersion of Exhaust Gas Recirculation on the Three-Way Catalyst Performance and Tailpipe Emissions of Spark-Ignition Engines. Journal of Engineering for Gas Turbines and Power. 146(4). https://doi.org/10.1115/1.4064452

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/208426

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Título: Impact of Cylinder-to-Cylinder Dispersion of Exhaust Gas Recirculation on the Three-Way Catalyst Performance and Tailpipe Emissions of Spark-Ignition Engines
Autor: Piqueras, P. De La Morena, Joaquín Sanchis, Enrique José Conde-Cortabitarte, Carla
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] New generations of spark-ignition engines include exhaust gas recirculation (EGR) to improve the engine efficiency. Depending on the design of the EGR routing, some differences in the total amount of recirculated gases ...[+]
Palabras clave: Spark-ignition engines , Exhaust gas recirculation (EGR) , Engine efficiency , Tailpipe emissions , Catalyst performance
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of Engineering for Gas Turbines and Power. (issn: 0742-4795 )
DOI: 10.1115/1.4064452
Editorial:
ASME International
Versión del editor: https://doi.org/10.1115/1.4064452
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/PID2020-114289RB-I00/ES/INTEGRACION DE SISTEMAS DE POST-TRATAMIENTO DE GASES DE ESCAPE MULTIFUNCIONALES EN VEHICULOS DE PROPULSION HIBRIDA/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//FPI-2022-S2-49099/
Agradecimientos:
MCIN supported by Grant No. PID2020-114289RB-I00 funded by MCIN/AEI/10.13039/501100011033; Funder ID:10.13039/501100004837.Universitat Politecnica de-Valencia through Grant No. FPI-2022-S2-49099; Funder ID: 10.13039/501100004233.[+]
Tipo: Artículo

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