Resumen:
|
[ES] El treball que es presenta pretén fer una aplicació web que emule el comportament d equips
audiovisuals antics del Museu de la Telecomunicació Vicente Miralles de l ETSET de València.
Primerament, es realitza una ...[+]
[ES] El treball que es presenta pretén fer una aplicació web que emule el comportament d equips
audiovisuals antics del Museu de la Telecomunicació Vicente Miralles de l ETSET de València.
Primerament, es realitza una explicació de quines són les opcions disponibles per a fer un projecte
d aquestes característiques. Una vegada establit el context, es desenvolupa l opció de servidor i
les raons per les quals s ha escollit. A partir d aquest moment, el treball queda dividit en dues
parts: aquella que està centrada en la part del servidor i navegador i la del codi que permet realitzar
les diferents funcions que imiten els equips del Museu. En segon lloc, s explica quina és
l estructura de les diferents parts del codi del servidor i què fa cadascuna. En aquest mateix apartat
també es tracta la part del navegador, tant l aspecte com la funcionalitat. Després, s examinen els
diferents efectes que s han realitzat. Primer la part teòrica d aquests és la que pren protagonisme
i, per acabar, s explica com s han fet. Per acabar, s analitza el resultat de l aplicació web i les
possibles línies futures que es poden desenvolupar.
[-]
[EN] The aim of this final project is to make a web application that emulates the behaviour of old
audiovisual equipment of the Vicente Miralles Telecommunications Museum of the ETSIT of
Valencia. Firstly, an explanation ...[+]
[EN] The aim of this final project is to make a web application that emulates the behaviour of old
audiovisual equipment of the Vicente Miralles Telecommunications Museum of the ETSIT of
Valencia. Firstly, an explanation is given of the options available to carry out a project of these
characteristics. Once the context has been established, the server option is developed and the
different reasons why it has been chosen. From this point on, the work is divided into two parts,
the first focusing on the part of the server and the browser, and the second on the code that allows
the functions that imitate the Museum's equipment to be carried out. Secondly, the structure of
the different parts of the server code and what each one does will be explained. In this same
section, the browser part will also be developed, both in terms of appearance and functionality.
Finally, an analysis the result of the web application and the possible future lines that could be
developed is to be expected in this final part.
[-]
|