- -

SEO vs. UX in Web Design: Are Companies Digital Marketing Strategies Correct? A Neurotechnological Study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

SEO vs. UX in Web Design: Are Companies Digital Marketing Strategies Correct? A Neurotechnological Study

Mostrar el registro completo del ítem

Juárez Varón, D.; Juárez-Varón, MÁ. (2024). SEO vs. UX in Web Design: Are Companies Digital Marketing Strategies Correct? A Neurotechnological Study. International Journal of Software Science and Computational Intelligence. 16(1). https://doi.org/10.4018/IJSSCI.342127

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/208919

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: SEO vs. UX in Web Design: Are Companies Digital Marketing Strategies Correct? A Neurotechnological Study
Autor: Juárez Varón, David Juárez-Varón, Manuel Ángel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This work addresses a research gap in digital marketing by attempting to compare the effort in achieving the best organic search engine ranking with the effort in providing the best user experience in web navigation. ...[+]
Palabras clave: Digital marketing , SEO , UX , Neuromarketing , Organic positioning , Web usability , User experience , Toy
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
International Journal of Software Science and Computational Intelligence. (issn: 1942-9045 )
DOI: 10.4018/IJSSCI.342127
Editorial:
IGI Global
Versión del editor: https://doi.org/10.4018/IJSSCI.342127
Coste APC: 2420
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem