- -

Disseny i educació: la convergència dels sabers per a la millorasignificativa de la qualitat dels processos educatius

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Disseny i educació: la convergència dels sabers per a la millorasignificativa de la qualitat dels processos educatius

Mostrar el registro completo del ítem

Richart García, I. (2024). Disseny i educació: la convergència dels sabers per a la millorasignificativa de la qualitat dels processos educatius. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/209378

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/209378

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Disseny i educació: la convergència dels sabers per a la millorasignificativa de la qualitat dels processos educatius
Otro titulo: Diseño y educación: la convergencia de los saberes para la mejora significativa de la calidad en los procesos educativos
Design and Education. The convergence of knowledge to meaningfully improve the quality of the educational process
Autor: Richart García, Iris
Director(es): Maestro Grau, María Carolina
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Fecha acto/lectura:
2024-09-05
Fecha difusión:
Resumen:
[ES] En l accepció més general del terme, el disseny és la ciència o procés creatiu que té per objectiu projectar productes útils i/o estètics. Aquesta vessant utilitarista del disseny fa que siga un camp de saber present ...[+]


[EN] In the most general sense of the word, Design is the scientific and creative process that aims to create useful and/or aesthetic products. These utilitarian perspectives of Design open a field of knowledge that is ...[+]
Palabras clave: Disseny educatiu , Educació Primària , Procés de disseny , Proposta didàctica , Disseny infantil , Educational Design , Primary School , Design Process , Didactical proposal , Child-like Design
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Grado en Diseño y Tecnologías Creativas-Grau en Disseny i Tecnologies Creatives
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem