- -

News media brands value within polarized media markets: Perceived quality vs. political congruence

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

News media brands value within polarized media markets: Perceived quality vs. political congruence

Mostrar el registro completo del ítem

Victoria-Mas, M.; Fernandez-Planells, A.; Lacasa, I.; Justel-Vázquez, S. (2023). News media brands value within polarized media markets: Perceived quality vs. political congruence. Catalan Journal of Communication & Cultural Studies. 15(1):3-25. https://doi.org/10.1386/cjcs_00076_1

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/210639

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: News media brands value within polarized media markets: Perceived quality vs. political congruence
Autor: Victoria-Mas, María Fernandez-Planells, Ariadna Lacasa, Iván Justel-Vázquez, Santiago
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study measures the consumer-based brand equity (CBBE) of news firms in Catalonia (Spain). The aim is to determine the dimensions of news media brands that are most important to their audiences. We surveyed more ...[+]
Palabras clave: Brand equity , Media branding , News quality , Political bias , Audience , Trust , Journalism
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Catalan Journal of Communication & Cultural Studies. (issn: 1757-1898 )
DOI: 10.1386/cjcs_00076_1
Editorial:
Intellect
Versión del editor: https://doi.org/10.1386/cjcs_00076_1
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/AEI/Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación 2017-2020/RTI2018-093346-B-C31/ES/CIBERMEDIOS NATIVOS DIGITALES EN ESPAÑA: CARACTERIZACION Y TENDENCIAS/
Agradecimientos:
This paper was funded by the research project Cibermedios nativos digitales en España: Caracterización y tendencias (DIGINATIVEMEDIA) with reference number RTI2018-093346-B-C31, granted to the University of Navarra by ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem