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Effect of Social Media Influencers on Consumer Brand Engagement and its Implications on Business Decision Making

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Effect of Social Media Influencers on Consumer Brand Engagement and its Implications on Business Decision Making

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Galdón Salvador, JL.; Gil Pechuán, I.; Alfraihat, S.; Tarabieh, SMZA. (2024). Effect of Social Media Influencers on Consumer Brand Engagement and its Implications on Business Decision Making. El Profesional de la información (Online). 33(2). https://doi.org/10.3145/epi.2024.0210

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/211796

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Metadatos del ítem

Título: Effect of Social Media Influencers on Consumer Brand Engagement and its Implications on Business Decision Making
Autor: Galdón Salvador, José Luis Gil Pechuán, Ignacio AlFraihat, Sakher-Faisal-Ahmad Tarabieh, Saeed M. Z. A.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The number of social media users and users accessing different social media platforms is increasing daily. For this reason, social media influencers and content marketing are increasingly important in businesses' ...[+]
Palabras clave: Social media influencers , Content marketing , Brand trust , Customer brand engagement , Online repurchase intention
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
El Profesional de la información (Online). (eissn: 1699-2407 )
DOI: 10.3145/epi.2024.0210
Editorial:
Ediciones Profesionales de la Informacion SL
Versión del editor: https://doi.org/10.3145/epi.2024.0210
Coste APC: 3500
Tipo: Artículo

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