- -

The Importance of the Role of the Internship Student in the Transfer of Knowledge of Open Data and Sustainable Development Goals at the Universitat Politècnica De València. Evidence from the Càtedra De Governança De La Ciutat De València

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The Importance of the Role of the Internship Student in the Transfer of Knowledge of Open Data and Sustainable Development Goals at the Universitat Politècnica De València. Evidence from the Càtedra De Governança De La Ciutat De València

Mostrar el registro completo del ítem

Coll-Aliaga, E.; Lerma Arce, V.; Porres De La Haza, MJ.; Lorenzo-Sáez, E. (2023). The Importance of the Role of the Internship Student in the Transfer of Knowledge of Open Data and Sustainable Development Goals at the Universitat Politècnica De València. Evidence from the Càtedra De Governança De La Ciutat De València. Iris Journal of Educational Research. 1(5). https://doi.org/10.33552/IJER.2023.01.000525

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/213277

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The Importance of the Role of the Internship Student in the Transfer of Knowledge of Open Data and Sustainable Development Goals at the Universitat Politècnica De València. Evidence from the Càtedra De Governança De La Ciutat De València
Autor: Coll-Aliaga, Eloína LERMA ARCE, VICTORIA Porres De La Haza, Maria Joaquina Lorenzo-Sáez, Edgar
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Geodésica, Cartográfica y Topográfica - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The achievement of the Sustainable Development Goals (SDGs) requires efforts and advances in all fields of science. However, it is ssential to have the greatest amount of data available without the need to generate ...[+]
Palabras clave: Open data , Authentic activities , SDGs , Reverse teaching , Transversal competences
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Iris Journal of Educational Research. (eissn: 2993-8759 )
DOI: 10.33552/IJER.2023.01.000525
Editorial:
Iris Publishers
Versión del editor: https://doi.org/10.33552/IJER.2023.01.000525
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F22-23%2F354/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F21-22%2F268/
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PIME%2F21-22%2F269/
Agradecimientos:
This innovation has been realized thanks to PIME/22-23/354, PIME/21-22/268 and PIME/21-22/269.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem