- -

Different applications of concept maps in Higher Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Different applications of concept maps in Higher Education

Mostrar el registro completo del ítem

Bes Piá, A.; Blasco-Tamarit, E.; Muñoz Portero, MJ. (2011). Different applications of concept maps in Higher Education. Journal of Industrial Engineering and Management. 4(1):81-102. doi:10.3926/jiem.2011.v4n1.p81-102.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/28611

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Different applications of concept maps in Higher Education
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Química y Nuclear - Departament d'Enginyeria Química i Nuclear
Fecha difusión:
Resumen:
Purpose: The aim of this work is to show different applications of concept maps in higher education, concretely in qualifications of the Polytechnic University of Valencia. Design/methodology/approach: Different methodologies ...[+]
Palabras clave: Concept map , Evaluation tool , Knowledge organizing tool , Meaningful learning , Active Learning , Concept maps , Design/methodology/approach , High load , Higher education , Learning tool , Research limitations , Valencia , Equipment , Students
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Journal of Industrial Engineering and Management. (issn: 2013-0953 )
DOI: 10.3926/jiem.2011.v4n1.p81-102
Editorial:
OmniaScience
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.3926/jiem.2011.v4n1.p81-102
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem