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Development of a computational model for turbulent boundary layers in order to reduce the friction coefficient in aerodynamic profiles

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Development of a computational model for turbulent boundary layers in order to reduce the friction coefficient in aerodynamic profiles

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Vinuesa Motilva, R. (2009). Development of a computational model for turbulent boundary layers in order to reduce the friction coefficient in aerodynamic profiles. http://hdl.handle.net/10251/33659.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/33659

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Metadatos del ítem

Título: Development of a computational model for turbulent boundary layers in order to reduce the friction coefficient in aerodynamic profiles
Autor:
Director(es): Guardiola García, Carlos
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Fecha acto/lectura:
2009-09-25
Fecha difusión:
Resumen:
Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales (8135)


[eng] Four di erent localized pressure gradient con gurations were computed using a commercially available code by means of four RANS turbulence models (SA, k ¿ , SST and RSM), and compared with experimental measurements ...[+]
Palabras clave: Consulta en la Biblioteca ETSI Industriales , Aerodinámica
Derechos de uso: Cerrado
Titulación: Ingeniero Industrial-Enginyer Industrial
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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