- -

Analysis of students' generated questions in laboratory learning environments

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Analysis of students' generated questions in laboratory learning environments

Mostrar el registro completo del ítem

Llorens Molina, JA.; Llorens De Jaime, JM.; Sanz Berzosa, I. (2012). Analysis of students' generated questions in laboratory learning environments. Journal of Technology and Science Education. 2(1):46-55. doi:10.3926/jotse.36

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/34399

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Analysis of students' generated questions in laboratory learning environments
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Química - Departament de Química
Fecha difusión:
Resumen:
In order to attain a reliable laboratory work assessment, we argue taking the Learning Environment as a core concept and a research paradigm that considers the factors affecting the laboratory as a particularly complex ...[+]
Palabras clave: Learning environments , Metacognition , Autonomy , Science laboratory , Student questions
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Journal of Technology and Science Education. (issn: 2013-6374 ) (eissn: 2013-6374 )
DOI: 10.3926/jotse.36
Editorial:
OmniaScience
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.3926/jotse.36
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem