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ROI. Measuring the social media return on investment in a library

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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ROI. Measuring the social media return on investment in a library

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Lloret Romero, MN. (2011). ROI. Measuring the social media return on investment in a library. The Bottom Line: Managing Library Finances. 24(2):145-151. doi:10.1108/08880451111169223

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/34988

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Título: ROI. Measuring the social media return on investment in a library
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Fecha difusión:
Resumen:
Purpose: In all projections for 2011, ROI has become of the great challenges of social media marketing for the business environment. However in the case of non-profit organizations, there is no need for such calculations. ...[+]
Palabras clave: Library 2.0 , Marketing , Public libraries , Return on investment , ROI , Social media , Social networking websites , Tools 2.0
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
The Bottom Line: Managing Library Finances. (issn: 0888-045X )
DOI: 10.1108/08880451111169223
Editorial:
Emerald
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1108/08880451111169223
Tipo: Artículo

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