- -

Creación del producto turístico Centro Histórico de Gandia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Creación del producto turístico Centro Histórico de Gandia

Show full item record

Megía Segarra, O. (2013). Creación del producto turístico Centro Histórico de Gandia. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/35182

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/35182

Files in this item

Item Metadata

Title: Creación del producto turístico Centro Histórico de Gandia
Author: Megía Segarra, Olatz
Director(s): Teruel Serrano, Mª Dolores
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2013-09-26
Issued date:
Abstract:
A lo largo de este trabajo se siguen los pasos necesarios para el desarrollo del Producto turístico Centro Histórico de Gandia, para lo cual se empieza definiendo qué es exactamente un producto turístico y cuales son sus ...[+]


Throughout this paper we follow the steps for the development of the tourism product Gandia Historical Center, for which begins by defining what exactly a tourist product and what are their specific features tailored to ...[+]
Subjects: Gandia , Ruta turística , Estudios turísticos , Cultural tourism , Tourism products , Turismo cultural
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Turismo-Grau en Turisme
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record